Levende Romeinse Geschiedenis Groep Corbvlo, kortweg Corbvlo is de belangrijkst tak van De Corbulo Stichting. Corbvlo is een kleine groep enthousiastelingen die zich bezighoudt met het tot leven wekken van het Romeinse verleden. Dit doen wij door historisch re-enactment; optredens "in kostuum" op scholen, in musea, bij archeologische opgravingen en in (historische) themaparken. Hierbij valt te denken aan museumpark Orientalis te Nijmegen, het Historisch Openluchtmuseum te Eindhoven en Themapark Archeon te Alphen aan den Rijn. Ook werken wij mee aan historische documentaires voor film en televisie. Daarnaast werken wij graag samen met andere Romeinse groepen uit Nederland of daarbuiten.

Voor meer informatie over de levende geschiedenis van LRGG Corbvlo verwijzen wij u graag naar www.corbvlo.com.